Fură widget-ul Zamolxis Xl8!
Buna! Bine ai venit pe blog-ul meu! Acest blog are ca tema cele patru volume ale cartii "Fetita Celei De-a Sasea Luni" , scrisa de autoarea de origine italiana Moony Witcher. Pe parcursul "lecturarii" blog-ului meu , veti descoperi informatii,stiri,veti vedea imagini si veti citi interviuri interesante! Deci ... va las pe voi sa descoperiti mai multe. Nu uitati sa scrieti gandurile , parerile,intrebarile sau comentariile voastre!
~Multumesc pentru ca mi-ai vazut si mi-ai apreciat munca!~

luni, 8 noiembrie 2010

Intrebari(test) - Fetita Celei De-a Sasea Luni

Am hotarat sa creez un test , pe care astept cu nerabdare sa il faceti! Puteti scrie un comentariu , in care imi comunicati rezultatele testului , iar eu va voi spune cate din ele sunt corecte , respectiv ce punctaj ati obtinut.
p.s: doar un singur raspuns este corect!

1.Ce facea cubul primit de Nina de la mama sa , in volumul al doilea?
a)spunea notele do,re,mi,fa
b)spunea notele sol,la,si,do
c)scotea aburi care o pazeau pe Nina de Vocea Persuasiunii
d)nu a primit asa ceva.(nu se spune nimic despre asta)

2.Cine era LsL?
a)Contele Karkon;
b)un android creat de magul viclean Karkon;
c)primarul Venetiei;
d)dusmanul Ninei , care a devenit de partea ei.


3.Cu ce se hranea Max 10-p1?
a)metal
b)dulceaza de zmeura
c)eenergia emanata de Planeta Xorax
d)gem de capsuni


4.Cum intra Nina in Acqua Profundis?
a)spunea o foruma magica
b)cu ajutorul Jambirului
c)tinea apasat 10 secunde , in timp ce rostea o formula
d)putea intra doar daca Max 10-p1 ii dadea drumul.


5.De ce a creat-o Karkon pe falsa Andora?
a)pentru a deveni mai puternic

b)pentru a o omori pe Nina
c)pentru a o impiedica pe Nina sa desferece Tainele
d)fara motiv(nu se spune de ce)


6.Cum au reusit Nina si prietenii sai sa zboare?
a)au baut o potiune si le-au crescut aripi
b)nu au zburat
c)au mancat niste plante cu ajutorul carora au putu face acest lucru
d)doar Nina a zburat cu Jambirul


7.Cum a murit Carmen?
a)s-a imbolnavit
b)ucisa de Karkon
c)ucisa de LsL , din cauza Blestemului Sarpelui cu Pene
d)nu a murit(nu se spune nimic despre asta)


8.Cum se chema cartea care ii dadea raspunsuri Ninei?
a)Carnetul Negru al Bunicului Misa
b)Systema Magicum Universi
c)Despre Alchimie
d)nu exista asa ceva(nu se spune nimic despre asta)


9.Cine era scriitorul preferat al Ninei?
a)insusi bunicul sau , Misa
b)Birian Birov
c)Karkon
d)Max 10-p1


10.Unde a gasit Nina ultima Taina?
a)Insula Pastilor
b)India
c)Antlantida
c)Oceanul Atlantic


Acum scrie printr-un comentariu raspunsurile!
exemplu: 1a),2k) etc.
ESTE DOAR UN EXEMPLU!

1 comentarii:

Anonim spunea...

ce tare mi se pare...de mult asteptam sa gasesc pe vreun blog astfel de teste...cu ce s-a intamplat prin carti...d'abia astept sa citesc cartile sa vad cat de bine o sa raspund la intrabari:D

Trimiteți un comentariu