Fură widget-ul Zamolxis Xl8!
Buna! Bine ai venit pe blog-ul meu! Acest blog are ca tema cele patru volume ale cartii "Fetita Celei De-a Sasea Luni" , scrisa de autoarea de origine italiana Moony Witcher. Pe parcursul "lecturarii" blog-ului meu , veti descoperi informatii,stiri,veti vedea imagini si veti citi interviuri interesante! Deci ... va las pe voi sa descoperiti mai multe. Nu uitati sa scrieti gandurile , parerile,intrebarile sau comentariile voastre!
~Multumesc pentru ca mi-ai vazut si mi-ai apreciat munca!~

miercuri, 1 septembrie 2010

din Caietul Bunicului Misa....

Androizii contelui Karkon

 "Studiind Alchimia Intunericului pe baza Notitelor lui Karkon si analizand codurile prin intermediul Numerologiei si al lui Zero Incetosat, am reusit sa decodific caracteristicile celor trei androizi construiti de conte.
  Nu sunt la fel de puternici si de complecsi precum copia matusii mele Andora. De fapt , le-am descoperit punctele slabe si am folosit formulele din Caietul Negru al bunicului Misa pentru a fasi posibilitatile de a-i scoate din functiune.
  Singura caracteristica comuna este prezenta Magmei Sulfurice sau , altfel spus , a lichidului care le curge prin vene asemeni sangelui - dar acest lucru nu e o problema.
  Au fost esentiale desenele pe care le-am gasit in cartea lui Birian Birov, Tovarasi de aventura.
  Conform cercetarilor mele , toti trei androizii se deplaseaza foarte repede de la locul de origine , la comanda contelui Karkon."

1.Tupac Cel Crud
Locatie: Peru
Descriere:Statura medie , ochi negri , par negru ca pana corbului si dinti puternici. Vorbeste putin si zbiara mult.
Calitati:Un android cu multi muschi si minte putina.
Cod Alchimic:7892
Puteri:Are Fum Diabolic fara Aur Tacut , ceea ce il face foarte rau.

2.Vladimir Amagitorul
Locatie:Rusia
Descriere:Ochi albastri , plete foarte blonde , piele alba ca spuma laptelui.
Calitati:Este foarte frumos si atragator
Cod Alchimic:1542
Puteri:E capabil sa amageasca pe oricine

3.Loui Meci Kian Cinicul
Locatie:China
Descriere:Ochi migdalati ca niste fante , par foarte scurt si castaniu , fizic uscativ.
Calitati:Intuitie foarte buna.
Cod Alchimic:0663
Puteri:E crud si nu stie ce inseamna mila.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu